Edit

+40746 119 077
contact@gustulnatural.ro
comenzi@gustulnatural.ro

Informații livrare

Livrare gratuită la cumpărăturile minime de 250 RON

Opțiuni de expediere

 

…………………………………………………………………

 

Ridicare personală

Opțiuni de plata

 

Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)

Plata la livrare

Google Pay

 

La comenzi în valoare de minim … RON, beneficiezi de Livrare Gratuită pe teritoriul țării.

Pentru destinațiile în afara orașelor cu sediu … , se plătește o taxa suplimentară de … lei, taxă care este suportată de către client, sau puteți opta pentru ridicarea pachetului direct de la sediul …, fără suprataxe.

Pentru comenzile sub … Ron, transportul este … Ron + … Ron in cazul destinațiilor în afara orașelor cu sediu … .

Produsele livrate se plătesc curierului care face livrarea. Produsele vor fi însoțite de factură și certificat de garanție.

Livrare în 24 de ore! Pentru destinațiile … , datorită supraaglomeratiilor în transport, s-ar putea să nu se încadreze livrarea coletului în cele 24 de ore.

Ce se întâmplă când clientul nu este găsit la destinație?

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată de acesta, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. În cazul în care clientul nu este găsit nici a două oară, comanda va fi anulată și returnată la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. Avem rugămintea să verifici integritatea fizică a coletelor în fața curierului, și dacă sunt constatate nereguli, să ceri întocmirea unui proces verbal. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Poți urmări statusul livrării

Pentru a verifica starea comenzii, acceseaza site-ul… folosind formularul de urmărire pachete. Pentru numărul de … , contactează-ne telefonic sau pe e-mail.

Returnarea produselor se poate solicita în următoarele situații:

1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site.
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuiri sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială pană la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Gustul Natural
2. Produse ce au fost livrate greșit.
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuiri, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială pană la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Gustul Natural.
 
3. Renunțarea la cumpărare. În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declara că a luat cunoștința și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.
Acasă
Shop
Contul meu
Favorite
0
Coșul tău
  • Coșul tău este în prezent gol.